
Bisaid ha assistit a l’event “Digital & Agile Employer Branding” organizat per Íncipy
Què fem perquè la gent vulgui continuar en la nostra companyia? Per què la gent vol treballar amb nosaltres? Interessants preguntes les que ens plantejava aquest matí Joana Sánchez a l’inici de l’event. Com el canvi de paradigma en quan a la relació entre empreses i col·laboradors i la transformació digital que tard o d’hora tots els sectors empresarials hauran de fer, ens porta a una nova realitat. Una realitat on les empreses i el talent estan connectats, ons els col·laboradors de la nostra organització són els millors ambaixadors de la nostra marca, on l’agilitat, la flexibilitat, la innovació i la democratització de la presa de decisions són demandes del present i futur i on els departaments de Persones tenen un paper clau en la materialització de tots aquests canvis.
Per una altra banda, l’enamorament i fidelització del jove talent és un repte actual per a les organitzacions. A conseqüència del canvi de paradigma que estem vivint, les necessitats de les persones són diferents, pertant l’estratègia dels departaments de Persones han d’adaptar-se a aquest fet. Què busca el jove talent en el treball? Transparència, apertura, autonomia, agilitat, mentoring, desenvolupament, un propòsit i uns valors alineats amb els seus. Què pot fer l’empresa per satisfer aquestes necessitats i fidelitzar aquest talent? Tenir en compte al col·laboador, escoltar-lo, oferir-li llibertat, confiar en ell, oferir-li un entorn d’aprenentage continu.
El resum de la jornada ha estat:
Les organitzacions que volen treballar el seu Employer Branding han de:
-Tenir en compte els seus col·laboradors.
-Explicar perquè fan el que fan -el seu propòsit.
-Oferir desenvolupament a la seva gent.
-Oferir mentoring als perfils junior.
-Treballar perquè el seu lideratge sigui inspiracional.
-Implantar la cultura corporativa col·laborativa i transparent,
-Oferir un entorn de treball d’aprenentatge continu.
Gemma Vall Carbonell