[vc_row el_class=»intro-text-home»][vc_column][vc_column_text]

Detectes conflictes entre les persones i els equips de la teva organització i no saps ben bé com actuar?

T’agradaria crear un Protocol en Prevenció i Resolució de conflictes o un servei de Mediació Intern  i no saps per on començar? 

A Bisaid et podem ajudar! 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=»fases-home»][vc_column][vc_column_text]

Les 4 etapes del sistema Bisaid

[/vc_column_text][vc_row_inner][vc_column_inner width=»1/4″][vc_column_text el_class=»box-fases-home»][1]

Prevenció

És la primera fase de treball amb l’organització en la qual s’implanta una Estratègia global de prevenció i resolució dels conflictes entre els col·laboradors. [/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=»1/4″][vc_column_text el_class=»box-fases-home»][2]

Detecció precoç

Si es treballa en la prevenció del conflicte tots els stakeholders tindran una capacitat de detectar el conflicte en una fase inicial. Aquesta detecció permetrà intervenir quan el conflicte és més fàcil de manegar i transformar.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=»1/4″][vc_column_text el_class=»box-fases-home»][3]

Resolució

S’aborda el conflicte entre col·laboradors, bé des de dins de l’organització per part de mediadors interns, bé des de fora de l’organització per part de mediadors professionals.[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=»1/4″][vc_column_text el_class=»box-fases-home»][4]

Seguiment

En concloure qualsevol intervenció és necessari fer un seguiment al cap de 6-12 mesos per rebre retro-alimentació dels participants i de l’organització al voltant de la sostenibilitat en el temps dels resultats obtinguts.[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row el_class=»som-box-home»][vc_column width=»1/2″ css=».vc_custom_1528194985327{background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}» el_class=»esquerra»][vc_empty_space height=»»][/vc_column][vc_column width=»1/2″ el_class=»dreta»][vc_column_text][/vc_column_text][vc_column_text css=».vc_custom_1674123241683{margin-top: 30px !important;}»]

Per què contractar-nos?

Perquè treballem tant la prevenció com la  resolució de conflictes molt habituals en les organitzacions:

-Augment de les baixes mèdiques i nivells de rotació en un departament, sense tenir molt clar l’organització els motius d’aquesta situació.

-Denúncia d’assetjament d’un subordinat al seu manager per la manera irrespectuosa de tractar-lo.

-Malestar en un departament perquè dos companys de feina que també són amics s’han barallat i aquesta diferència està afectant a tot l’equip.

-Diferències entre una manager i la seva subordinada perquè aquesta última qüestiona el lideratge de la primera i la manager no sap resoldre aquest conflicte de credibilitat professional.

CONEIX-NOS

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR

Aviso de cookies